.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوانفکر و ملک‌زاده گاف توکلی را کشف کردند!

آنچنان که پیداست، علی اکبر جوانفکر در مقابل موج بلند اعتراض نمایندگان مجلس، فعالان سیاسی و حتی مسئولان قضایی همچون دادستان تهران درباره انتصاب محمد شریف ملک زاده به معاونت وزیر خارجه، پاسخی جز دستمایه قرار دادن سخنان روز گذشته احمد توکلی پیدا نکرده اند.

اما خبررسانی ملک زاده و یادداشت نویسی جوانفکر در این باره هم آنقدر شتابزده بوده که تلاش آنان جز یک "گاف بزرگ" نتیجه ای در بر نداشته است.

آقای جوانفکر در یادداشتی که در شماره امروز روزنامه ایران منتشر شده، ادعا کرده است: آقاي احمد توكلي در حالی خرید ساعت ۴۵ میلیون تومانی و بنز ۱۶۰ میلیون تومانی را به پسران! آقای ملک‌زاده نسبت داده است که معاون جدید وزیر امورخارجه اصولاً هیچ فرزندی ندارد. البته دور از ذهن نیست که آقای توکلی پس از مواجه شدن با این حقیقت، اظهارات خود را به نحوی توجیه کند.

این ادعای سرپرست موسسه ایران حاکی است که خود آقای جوانفکر اصلا سخنان توکلی را نشنیده یا نخوانده است چرا که اظهارات آقای توکلی معطوف به قشری با عنوان "سرمايه‌داران بي‌دين" بوده است نه آقای ملک زاده.

نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني صبح يكشنبه با اشاره به انتصاب ملک زاده به معاونت مالی وزارت امور خارجه گفته بود: كساني در حال پست گرفتن در كشور هستند كه دلال سرمايه‌داران بي‌ديني هستند كه براي يك بچه‌شان يك ساعت به قيمت ۴۵ ميليون تومان خريداري مي‌كنند و براي دو پسرشان بنز مي‌خرند به قيمت ۱۶۰ ميليون تومان.

جالب آنکه آقای جوانفکر در یادداشت خود با بیان اینکه برخی افراد با واکنش فوری خویش، به رویدادها جهت می‌دهند و نامشان همراه با حرفی که زده‌اند بر سر زبانها می‌افتد، آورده است: این افراد پس از روشن شدن حقایق، حاضر به پذیرش خطای خود و عذرخواهی از دیگران نیز نمی‌شوند، هزار عذر و بهانه می‌آورند و آسمان و ریسمان را به هم می‌بافند تا به زعم خود دیگران را نسبت به اشتباهی که کرده‌اند توجیه کنند.

اکنون که اشتباه آقای جوانفکر روشن شده است، باید دید که وی "حاضر به پذیرش خطای خود و عذرخواهی" از اتهامی که به آقای توکلی زده، می‌شود با به قول خودش "هزار عذر و بهانه" می‌آورد.

بهتر است آقای جوانفکر پیش از موضع گیری و نوشتن یادداشت های سفارشی، شخصا اظهارات منتقدان را بخواند یا گوش دهد و اینکه از صحت اخباری که به وی منتقل می شود اطمینان حاصل کند سپس در دفاع از جریان متبوعش دست به قلم شود.

گفتنی است، انتصاب ملک زاده به معاونت مالی وزارت امور خارجه در حالی که به گفته نمایندگان مجلس "اكثريت همكاران وی در مديريت قبلي‌اش بازداشت شده و خود وي نيز با اتهامات متعدد مالي و غيرمالي در شرف بازداشت است"، حتی منجر به طرح استیضاح وزیر امور خارجه هم شده است.جهان/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.